Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

,,, ale od CZWARTKU ;( Czemu?? No bo jutro mam prace klasowa z przyry :((( A w czfarteq mam dyshur z Jednorozcem :D Bedzie fajofooo!! Nie mam co pisac ... Aha, w sobote mialam isc na pizze z Muchom, Bekchamem, Jednorozcem, Kamykiem i Klimkiem :*** ale nie idziemy, bo ten ostatni nie moshe, ale sami chcemy isc I siem dzisaj wydalo, w  budzie kto w kim sie zabujal :P No to tak: JA w Klimku :*** To sie wie, to moj chlopak he he :], Jednorozec w Kamyku, Strus w Ostrym, ale jej sie moj Macius podoba :/ ... Musze podoba sie Bekcham i podoba(l) Klimek (:/) Ale ona moshe :D Bo jom lubie, Strus to MALPA!!! i nie moshe :PPP No i mamy w ten sposob pary, dobra, ja lece sie uczyc z przyry i ide do PIEKNEGO (to moj kuzyn :/ )Ok, YOO, lece :)

po_ziomqa_sk8 : :

...::: YoO :LuDzIsQa :) :::... Komentarze (0)
19. października 2003 11:27:00
linkologia.pl spis.pl

Musze pofiedziec, ze juz jakies 3 miesiace nawret nie pamietalam, ze mam tego bloga :P Ale sqoro jush go znalazlam to zaczne cos na nim robic ... Mufie fam, od tej srody co terash byla, sfiat sie zmienil i to ostro!!! W srode byla fycieczka do opery w Szczecinie (tam podrywali nas takie knypki :P, a my jak zfykle podawalysmy sie o wiele starsze niz jestemy w rzeczyfistosci ;) ) potem byl basen w Gryfinie i tesh bylo zajbiscie :D Jednorozec mnie wywalil z kola (to bylo kolo na zjezdzalni, shebyscie nie mysleli, she plyfac nie umiem ;P) i na koncu usiadl na mnie :/ Ehm .... no tak :) I jak wracalismy juz do naszego World, to jush chlopaki cos kombiowali (jak to oni ...) Namawiali sie, ktory ma kogo pocalowac i takie tam :) No ale my uciekalsymy ... tzn. ja, bo sie na mnie namawiali ... I nastepnego dnia ... nie, jeszcze nastepnego dnia w piatek, po szkole przyszli do mnie na podforko - Stech i Barszczu :/ Oj, jush moshecie wiedziec, she byl lach i przez nich mam chlopaka, a oni maja klopoty :] No bo to bylo tak: oni przyszli i chcieli nie wiem co mi zrobic, ale chyba przytulic albo cos gorszego :PPP I moja psiapsiółka, której tesh jestem baaaardzo wdzieczna napisala do mojego kumpla z klasy, ktory m sie podoba i ja jemu tesh, she oni mnie podryfaja. On napisal mi, she dostana CENZURA w CENZURA i she zabija CENZURA :) Niom ... I potem mi pisal, she jak oni sie zakochali we mnie, to on tesh i she mnie kocha i takie tam, to ja mu odpisyfalam, she ja jego tesh i ostatni jego sms wieczorem w piatek to: "No to chodzimy ze soba? Do poniedzialku, pa, kocham cie!!!" On siem bal mnie, bo chcial mnie fczesniej pocalofac i sie zapytac czy bede jego girl :) No i spac nie moglam pozniej ... I w sobote przyszedl z drugiego konca miasta z kumplem i pobili tych, ktorzy sie do mnie podwalali ;] No a dzisiaj jade na zakupy do Koszalina .... To bylo w skrocie, bo musze leciec :D Paps ludu :***

 


po_ziomqa_sk8 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

amti | licha | stratberry | lauri | tomak-wr | Mailing